fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:e på Monrads

Kvällens begivenhet får jag tyvärr inte dela med de insvurna. Däremot är jag aftonens chaufför för det digra sällskapet, bestående av min Malin och hennes syster, hitrest till Djursholm från Nockeby. I kväll är det så dags för den Julklapp systrarna fick av mig för en tid sedan. Malin har lovat ta någon bild för bloggen från detta event och jag hoppas de får en angenäm afton på denna sobra gastronomiska inrättning. Det är med stolthet vi på Djursholm har denna lokala begivenhet, ett vattenhål efter en slitsam arbetsvecka eller bara en plats att efter arbetet ta en drink i Champagnebaren. Spännande också för att Monrads fått ny lokal. Innan jag skjutsar i väg flickorna är tanken att bjuda dem på varsitt glas rosa Champagne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar