tisdag 17 april 2012

Med kunden i centrum

Hektisk dag och efter besök på SEB-banken, Stocksholms stadsdelsförvaltning och en till bank, kan jag bara föra till protokollet att min juridiska fallenhet föll väl ut på SEB och hos Stockholms stad men på ..... vart det stopp! Talar om fullmakterna som omsorgsfullt utformats av mig. Konstigt detta med ....., där har man nämligen egna fullmakter och en stilla undran är om detta är ett grepp för att skyla över personalens egna tillkortakomanden vad gäller juridiska avtal så som fullmakter. Så nu blir det en till runda. I stället för att pinpointa denna bank så har jag ersatt namnet med punkter, en ren ödmjukhetsfråga från min sida. Runda är också något jag och Malin satte oss i sinne att fullfölja efter dagens flit. Altorp och intensiv stavgång 4,6 km med efterföljande tonfisksallat och ett glas rött. Skönt och avrundar med denna bild på den latte jag lät stilla mina sinnen med efter min klients avstannande triumf då trösklarna till ej angiven bank passerades. En bra "Barista" då det gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar